ksiroi-karpoi-kraker-apoksiramena-frouta

«Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν», όπως λέει και η παροιμία και η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Ολυμπία Βλασερού, μας καθοδηγεί διατροφικά για το επόμενό μας ταξίδι.
Εάν ακολουθείτε μια ισορροπημένη και ποιοτική διατροφή, γνωρίζετε πολύ καλά ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι η οργάνωση. Έτσι, εάν πρόκειται να ταξιδέψετε στο εξωτερικό, για πολλές ή για λίγες ημέρες, θα πρέπει πριν από την αναχώρηση να μεριμνήσετε, ώστε να έχετε στη διάθεσή σας αρκετές επιλογές τροφίμων, για όλες τις ώρες της ημέρας. Με αυτό τον τρόπο, θα καταφέρετε να μείνετε στο πρόγραμμα σας και να έχετε ενέργεια, ώστε να ανταπεξέλθετε στο πολύωρο περπάτημα.

Ανάλογα με τον προορισμό και το budget, μπορείτε να κάνετε τα κύρια γεύματά σας στον μπουφέ του ξενοδοχείου, σε κάποιο εστιατόριο ή στο δωμάτιο, αγορασμένα από κάποιο τοπικό κατάστημα, προετοιμασμένα από εσάς. Όσον αφορά όμως στα σνακ, τα οποία συνήθως αμελούμε στα ταξίδια, μπορείτε να τα πακετάρετε σε μερίδες από τον τόπο αναχώρησης, καθώς πολλές φορές είναι δύσκολο να βρείτε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε, σε μια ξένη χώρα.
Μερικές ιδέες για σνακ που μπορείτε να πάρετε μαζί σας:Μείγμα ανάλατων ξηρών καρπών, σπόρων και αποξηραμένων φρούτων, σε μικρά ταπεράκια ή σε σακούλες τροφίμων
Κράκερ και τσιπς φρούτων ή λαχανικών, σε μικρά ταπεράκια ή σε σακούλες τροφίμων
Παστέλι από 100% μέλι και σουσάμι
Μπάρα δημητριακών ή flapjack με αποξηραμένα φρούτα
Επίσης, επειδή σε πολλές χώρες, το νερό είναι αρκετά ακριβό συγκριτικά με τη δική μας, μπορείτε να έχετε μαζί σας ένα μπουκάλι πολλών χρήσεων. Έτσι, θα μπορείτε να προμηθευτείτε μεγάλα μπουκάλια νερού από το σουπερμάρκετ και να το γεμίζετε, προτού ξεκινήσετε την ημέρα σας.

Προσοχή, εάν θα ταξιδέψετε χωρίς αποσκευές (μόνο με χειραποσκευή), τρόφιμα τα οποία δεν είναι συσκευασμένα, υγρά τρόφιμα και νερό, συνήθως δεν επιτρέπονται!

πηγή: diatrofi.gr