happyout
Λίγο να ανοίξεις την τηλεόραση το πρωί, αρκεί για να ξεκινήσει η μέρα σου με σύννεφα. Άμα σκάσει δε και το e-mail στο κινητό, δένει το γλυκό. Και κάπως έτσι, φτάνει το τέλος της μέρας, και σε βρίσκει σε ένα καναπέ κουρασμένη, θλιμμένη…

Η ζωή είναι ωραία, όμως, το ξέρεις. Μην αφήνεις τη ρουτίνα να σε τρώει. Με ένα 20λεπτο πρωινό, μπορείς να αλλάξεις την καθημερινότητά σου προς το καλύτερο και να χαμογελάς συνχότερα. Voila:

#1. Εστίασε για 5 λεπτά στην ανάσα σου

Έρευνες δείχνουν ότι λίγα λεπτά ησυχίας την ημέρα μπορούν να αφήσουν το μυαλό μας να αναπνεύσει και να το βοηθήσουν να έχει πιο καινοτόμες ιδέες. Κάθισε σε ένα ήρεμο σημείο, προσπάθησε να σκέφτεσαι ένα ωραίο μέρος και άκουσε την ανάσα σου, όπως βγαίνει βαθιά από το στομάχι.

#2. Διάλεξε τη σκέψη σου

Σίγουρα έχεις σηκωθεί ένα πρωί με τη σκέψη ότι αυτή δε θα είναι καλή μέρα. Μπορεί να φταίει ο συννεφιασμένος καιρός, μπορεί ότι είδες εφιάλτη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή σου η σκέψη σε… καθοδηγεί όλη μέρα και όταν γυρίζεις το βράδυ στο σπίτι απλά νιώθεις να επιβεβαιώνεσαι. Οι σκέψεις έχουν δύναμη και σε επηρεάζουν. Πάρε 5 λεπτά τη μέρα, για να πετάς στην άκρη τις κακές σκέψεις και να ξεκινάς τις μέρες σου με θετικό πρόσημο.

#3. Γράψε για τα «τυχερά σου»

Είσαι τυχερή που έχεις την υγεία σου, που έχεις φίλους κλπ κλπ. Κλέψε 3 λεπτά τη μέρα, για να κρατάς ένα ημερολόγιο με όλα εκείνα που σε κάνουν να νιώθεις ευγνώμων. Αυτό θα σε βοηθήσει να έχεις μια θετική στάση ζωής, να κοιμάσαι καλύτερα, να έχεις πιο δυνατό ανοσοποιητικό!

#4. Βάλε στόχο ημέρας

Πριν φύγεις από το σπίτι, βάλε ένα στόχο, υπογράμμισε τη πρόθεση που έχεις να τελειώσει η μέρα σου. Πού θες να σε οδηγήσουν οι σημερινές σου πράξεις; Πώς θες να νιώθεις για τις σχέσεις σου; Τι μπορείς να κάνεις σήμερα για να προχωρήσεις μπροστά;

#5. Πάτα mute

Κάνε τη διαφορά και μην δεις τηλεόραση το πρωί, μην μιλήσεις στο τηλέφωνο και μη τσεκάρεις τα social media. Δώσε στον εαυτό σου το δώρο της μουσικής που αγαπάει. Κάτι που σε ηρεμεί, σε κάνει χαρούμενο. Και κάν’ το!

πηγή: allyou.gr