4f1b240ceb99de639c28d9456d1294cd

Είναι πραγματικά δύσκολο να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες. Παρόλο που οι περισσότεροι διατροφολόγοι μας συμβουλεύουν να τρώμε περισσότερα πράσινα λαχανικά, οι πιο πολλοί από εμάς συνειδητοποιούμε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι πάντα αληθές. Και είναι δύσκολο να μειώσουμε τις μερίδες μας.
Εάν προσπαθείτε να τρώτε υγιεινά όμως ταυτόχρονα πεινάτε όλη την ώρα, υπάρχουν κάποια λαχανικά που πραγματικά είναι εντελώς αθώα. Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να φάτε πατατάκια, δοκιμάστε αντί για αυτά να καταναλώστε τα παρακάτω:

Λαχανίδα
Ένα φλιτζάνι λαχανίδα περιέχει μόνο 33 θερμίδες. Το λαχανικό αυτό είναι επίσης πλούσιο σε ίνες και πρωτεΐνες. Επιπλέον, κάθε φορά που το καταναλώνετε θα λαμβάνετε και μία ισχυρή δόση φυλλικού οξέος.

Ντομάτες

Μην ντρέπεστε να προσθέσετε ντομάτες στη σαλάτα σας ή να τις φάτε ωμές καθώς μία μέτρια ντομάτα περιέχει μόνο 25 θερμίδες. Επίσης, είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β2, κάλιο και ίνες.

Σέλινο

Το σέλινο είναι πλούσιο σε κάλιο, φυλλικό οξύ και αποτελείται κυρίως από νερό. Μισό φλιτζάνι σέλινο περιέχει μόνο 10 θερμίδες! Γι’ αυτό, φάτε το αμέσως!

Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ χρησιμοποιείται κατά κόρον στις δίαιτες καθώς είναι πλούσιο σε ίνες που αυξάνουν τον κορεσμό. Εάν δεν έχετε πρόβλημα με τη στυφή του γεύση μπορείτε να το καταναλώνετε όσο συχνά θέλετε. Μισό γκρέιπφρουτ περιέχει 50 θερμίδες.

Μύρτιλο

Το μύρτιλο ταιριάζει ως συνοδευτικό σε κάθε πρωινό (μπορείτε να το προσθέσετε στα δημητριακά σας). Παρόλο που οι θερμίδες που περιέχει είναι λίγο περισσότερες (σχεδόν 85 θερμίδες το φλιτζάνι), αυτό το δυναμωτικό φρούτο καλύπτει το 14% των αναγκών σας σε ίνες. Επίσης, έχει αντιοξειδωτική δράση.

Αγγούρια

Να καταναλώνετε αυτό το λαχανικό που είναι πλήρες σε νερό. Ένα αγγούρι περιέχει μόνο 45 θερμίδες και έτσι μπορείτε να το προσθέτετε στη σαλάτα σας χωρίς φόβο. Οι περισσότερες θρεπτικές ουσίες βρίσκονται στη φλούδα. Γι’ αυτό, μην αφαιρείτε τη φλούδα όταν το κόβετε.

Μπρόκολο

Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένου μπρόκολου περιέχει 31 θερμίδες. Βράστε αυτό το λαχανικό ή φάτε το ωμό για να απολαύσετε τα οφέλη του λαχανικού αυτού, που περιέχει το 20% των αναγκών σας σε ίνες και στις βιταμίνες Α, C, Ε και Κ.

Μαρούλι

Εάν λαχταράτε κάτι τραγανιστό, δοκιμάστε το μαρούλι άϊσμπεργκ ή ρωμάνα. Κάθε μερίδα περιέχει μόνο 20 θερμίδες και έτσι μπορείτε να χορτάσετε με αυτό και να απολαύσετε κάτι τραγανιστό χωρίς ενοχές.

Βατόμουρα

Αυτό το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο βοηθάει στην πέψη, σας κρατάει ξύπνιους και σφίγγει την επιδερμίδα. Μπορείτε να φάτε μία χούφτα βατόμουρα που περιέχει περίπου 60 θερμίδες.

Φράουλες

Ίσως εκπλαγείτε εάν μάθετε ότι μία μερίδα φράουλες περιέχει περισσότερη βιταμίνη C  από το πορτοκάλι. Επίσης, οι φράουλες είναι πλούσιες σε κάλιο και ίνες και ένα φλιτζάνι περιέχει περίπου 50 θερμίδες.

Κουνουπίδι

Εάν πεινάτε, μπορείτε να φάτε ένα ολόκληρο κουνουπίδι που περιέχει 200 θερμίδες. Παρά την αθώα όψη του, το κουνουπίδι προσφέρει πολλά οφέλη. Είναι πλούσιο σε ίνες, βιταμίνη C και φυλλικό οξύ.

Βότανα και μπαχαρικά

Πασπαλίστε τις τροφές σας με φρέσκα βότανα και μπαχαρικά. Οι θερμίδες που περιέχουν είναι αμελητέες καθώς η ποσότητα που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι είναι πολύ μικρή. Ένα κουταλάκι του γλυκού τσίλι σε σκόνη περιέχει μόνο 6 θερμίδες και ένα κουτάλι της σούπας μαϊντανό έχει μόνο 1 θερμίδα. Χρησιμοποιείτε καρυκεύματα για να δώσετε γεύση στα φαγητά σας.

Πάρτε μαζί σας αυτή τη λίστα την επόμενη φορά που θα πάτε στο σουπερμάρκετ να αγοράσετε νόστιμες τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε όποτε θέλετε.

Επιμέλεια κειμένου   Σωτηριάδου Χριστίνα

πηγή: newsitamea.gr